Hmm...

18:14:04 2011-07-29
Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om xD Dagarna flyter på som vanligt. Så det har inte hänt så mycket nytt på sistone.
I morgon ska jag jobba hela dagen och på Söndag blir det heldag med Mysan och Ebba i Örebro för att sen på kvällen se sista Harry Potter! Det ska bli superkul! Där kommer jag förmodligen ha ett och annat att skriva om ;)

Nästa vecka ska jag förmodligen till Göteborg några dagar. Jag vet säkert att vi ska gå på Liseberg i alla fall. Och sen ska jag nog till Gränna över dagen också. Sen ska jag hjälpa Freddie med Sonette och sen ska jag nog rida själv då också. Om Tracy har fått en ny sko vill säga :)

Vill dit nu!



Fin blogg ! :D

2011-07-29 // 19:20:51

SV: Tack & Varsågod, har du gjort i dag ?? (:

2011-07-29 // 21:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback