I never told you

19:07:16 2011-07-20
I morse vaknade jag vid tio ungefär. Innan det hade jag blivit väckt vid sju av att komunen var och klippte gräset på ängen utanför vårat hus -.- Jag var ju lagom glad! Jag gick i alla fall upp och gjorde mig i ordning och sen resten av dagen ahr jag knappt gjort något alls! Jag gick bara ut och gick långpromenad med Caesar för en och en halv timme sen. Annars har ja ginte gjort ett dugg! Så det har inte varit så mycket att blogga om xD Men man får vara glad för det lilla om jag ska försöka blogga varje dag ;)

I dag var i alla fall min sista lediga dag den här veckan. Så nu kommer resten av dagarna bestå av jobb, ridning, jobb, ridning osv osv. Jag har ju hästarna från fredag till måndag. Men på lördag skulle det tydligen regna jätte mycket så då tror jag det bara blir jobb xD Men det är skönt för hästarna att få stå lite också :)

Jag kan itne få nog av den här låten!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback