Körigt

22:27:57 2011-07-23
I morse gick jag upp vid tio och gjorde mig i ordning för jobbet. Jag började vid tolv idag och skulle jobba till åtta. Det har varit hur mycket folk som helst hela dagen! Men en timme innnan jag slutade så började det bli mindre med folk. Då hann man andas lite. När klockan var fem så frågade en om jag ville jobba till nio i stället för det hade brunnit i hals lägenhet så han var tvungen att ta sig hem så fort som möljigt så vips jobbade jag till nio. Så det blev en väldigt lång dag! Vilket resluterade i ömma fötter. Men vad gör man inte när någon behöver hjälp? Det är såklart man hjälper till! Sen får man ju lite mer i plånboken också ;)

I alla fall, memme kom och hämtade mig. När det var tio minuter kvar tills jag slutade så kom hon i och jag säger som vanligt hej och hon säger: Vad får det lov att vara? Men tur eller synd för henne så hade jag redan köpt en mcflurry på min medarbetar mat så hon behövde inte köpa något ;) Men hon känner mig rikigt bra när hon visste att jag skulle vara hungrig! Då hade jag inte åtit sen fyra så magen började kurra lite ;)

I morgon ska jag jobba 13-17 så då blir det ett kort pass. Efter det ska jag åka till stallet med Lotta och ride en sväng :) Jag har världens lust att rida dressyr så vi får se vad det blir ;)

Nu ska jag kolla på film!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback