Lång dag

20:04:49 2011-07-26
I morse vaknade jag som vanligt, gjorde mig i ordning, åkte till jobbet.

Så jobbade jag till fyra och sen åkte jag och mamma till Örebro igen för att lämna lite grejor till min faster och sen åkte vi till jula. Vi hittade två resväskor tills vi ska åka utomlands :) Snygga var dom också! En stor och en liten :) Sen åkte vi till lager house och handlade lite ;) Jag hittade tre korgar som fick bli det sista innan vi åkte hem.

Så nu är jag hemma och väntar på att det ska bli mat innan jag ska träna och sen hoppa in i duschen.

I morgon ska ajg vara på Morsäter vid elva för att hjälpa Freddie med Sonette. Hoppas det går bra! Och att Sonette har lärt sig lite hyffs så att Freddie kan rida henne själv :) Freddir äe bara sju och har ridit i ungefär ett år på ridskola i Stockholm. Men trots att hon bara har ridit i ett år så är hon riktigt duktig! Hon kan göra nästan allt runt ridningen! Så hon är jätte duktig!

Nu är det dags för mat :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback