Måndag

23:08:40 2011-07-25
I dag vaknade jag vid tio så det var bara att göra sig i ordning för att åka till jobbet. Jag började klockan tolv så dagen började med tyst minut för Norge. Allt på mcdonalds var tyst. Ingen pratade. Ingen beställde. När minuten sen var över var det full fart igen ;) Jag jobbade till fyra i dag.

När jag hade jobbat klart kom mamma och pappa och hämtade ig för att åka till Örebro. När jag skulle byta om så fick jag lite panik för jag hade min lila sportbh på mig och jag skulle byta om till en orange tröja. Vilket jag inte tänkte på i morse när jag la ned kläderna. -.- Så i Örebro blev det inköp av bh ;)

Jag köpte också:
Skor
överkast
Papperskorg
gardiner

Jag tror jag fick med allt. Så nu blir det lite nytt i mitt rum.

I morgon jobbar jag 11.30-16 och sen är jag ledig i tre dagar. Då ska jag bara ta det lugnt och inte göra något alld ;) Eller jo på onsdag ska jag till Mysan i alla fall :) På söndag sen ska jag på bio med Mysan, Ebba och kanske Josefin :) Vilket ska bli kul. Ni kan ju gissa vilken film vi ska gå på ;)  För er som inte kommer på vilken så ska jag säga: Harry potter såklart!

Här är en bild på det nya överkastet :)



Nu ska jag gå och duscha och sen lägga mig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback