Nu var det rubrik man skulle komma på igen -.-

16:46:07 2011-07-27
I morse vaknade jag vid nio när klockan ringde. Jag gick upp och gjorde mig i ordning för att åka och hålla ridlektion för Freddie. Jag kom till stallet vid elva och då hade de redan tagit in hästarna. Så Freddie stod och borstade på Sonette.

Idag blev det bara skritt men jag tycker att Freddie fick till det riktigt bra! Hon hade bra kontroll även fast det är lite svårt i balnd när man inte är så gammal. När vi hade varit en stund på banan så red vi ut en sväng i skogen. Eller ja hon red och jag gick flåsande bredvid ;) Sonette är ju ganska snabb! I morgon ska jag vara där samma tid och hjäpa till. Förmodligen samma tid på fredag också.

Tracy hade lyckats slita av sig en sko i hagen så hon haltade riktigt rejält! Stackaren! Men Calill ringde hovslagaren på en gång så förhoppningsvis har hon en ny sko om några dagar :)

I morgon tror jag att vi ska ta en sväng i skogen igen för det gick bättre där än på banan! Det var mindre med insekter vilket kan spela in också!

När jag kom hem sen så gick jag och la mig i solen för att kanske få lite färg. Tror ni inte att jag somnar då eller!? När jag vaknade en och n halv timma senare var jag skit konstig i huvudet och lika blek som vanligt -.- Men men ;) Jag får väl satsa på att få en rejäl bränna på Kreta!

Nu sitter jag i mitt rum med datorn i knät och väntar på att det ska bli dags att åka till Mysan för en kväll med henne och Ebba! Det var ett tag sen jag såg båda två nu! Så det ska bli kul :)

Finns inget som beskriver hur mycket jag saknar dig!♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback