Söndag

11:02:50 2011-07-31
I morse vaknade jag vid tio. Och var fortfarande sjukt trött! Men jag hävde mig upp och började göra mig i ordning. Så nu en knapp timme senare sitter jag klar för att åkta till Örebro. Är man snabb så är man ;) Fast nu är det ju ett tag kvar tills vi ska åka men det är ju bra att vara klar så att man inte sitter och äter frukost när dom kommer! Så tills det blir dags att åka ska jag nog bara njuta av att det är ganska kallt i huset innan jag ska ut i värmen resten av dagen! Det går nog bra bara det inte blir sådär kvalmigt så att man knappt kan andas! Då är det bara jobbigt!

Nu ska jag nog sätta mig och fortsätta läsa min bok :) Boken är ju såklart den sista Harry Potter, igen! ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback