Tillbaka till ruta ett

17:10:17 2011-07-06
Igår vid halv sex satte jag mig på moppen och åkte mot Lotta för tjejkväll med henne och Mysan. Vi hann med att kolla på tre filmer! Big momma tre, secretariat, och white chicks om jag minns rätt :) Det blev massor av prat och film! När klockan var ett så var det dags att åka hem och lägga sig. Jag och Mysan åkte åt samma håll en liten stund innan jag svängde. När jag svängde så blev det kålsvart! Tur att jag hade helljusen, annars hade det varit lite spännande att åka hem i mörkret! När jag kom hem så var jag supertrött och gick och la mig på en gång.

I morse vaknade jag vid tio av att mamma och Johan kom in och gav mig choklad för att jag har namnsdag i dag! Så när dom ändå hade väckt mig så gick jag upp och åt frukost. När jag hade gjort mig i ordning gick mamma och jag ut och gick. Vi var ute i ungefär en och en halv timme. 

Jag funderar på att börja springa lite smått nu för mina knän gör inte lika ont. Eller ja vi får väl se om jag börjar springa men när jag går och sånt har det inte gjort så ont som det brukar. Fast det beror på helt vad jag gör. Så vi får se :)

Nu ska jag gå och plocka ur diskmaskinen ;)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback