Tisdag

13:41:26 2011-07-19
I morse vaknade jag av att kockan ringde vid kvart i tio. Mammas jobbarkompis skulle komma vid halv elva så jag slängde på mig lite kläder och tog ett äpple till frukost. Mariette (mammas jobbarkompis) skulle komma för att han håller på och utbildar sig till polis, vilket jag funderar på att göra. Så det var ju ett väldigt bta tillfälle för mig att få veta mer om utbildningen och sånt!

Mariette var kvar till halv ett ett någongång innan hon var tvungen att åka hem igen. Det var jätte bra att få prata med henne och få svar på mina frågor om hur det är på skolan m.m.

Nu ska jag äta något och sen ska jag åka ut till stallet och rida med Calill. När jag kommer hem sen så ska jag gå långpromenad med Caesar och sen ska jag bara njuta av min lediga dag ;) Jag är ledig i mogon också innan jag ska jobba i sex dagar i sträck! Men det ska bli kul endå :) Jag kommer bara vara lite smått trött på onsdag då jag är ledig xD Men det är sånt man får ta ;)

Nu ska jag göra något annat än att sitta vid datorn ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback