Tisdag

16:10:23 2011-07-12
Nu var det ett tag sen ja glboggade, eller inte jätte länge sen men några dager i alla fall ;)

I går tog jag det bara lugnt och vilade mig efter fyra dagars jobb. Man blir ganska trött! Men det är ju kul också ;) Jag lyckades sova till kvart i elva igår! Lite för länge kanske xD Men behöver man så gör man xD

I dag ringde klockan halv nio. Jag skulle rida med Calill idag för hon skulle visa mig lite ridvägar. Hon visade en jätte fin väg som tog ungefär en timme att rida. Jag kom hem sen vid kvart i tolv och då började jag fixa lite mat till mig.

När jag hade ätit så tänkte jag åka och rida Tritla men det var så himla varmt så jag har inte varit iväg än. Jag ska kasta mig på moppen snart och åka iväg och rida, men det blir ju varmt fr både oss och hästarna.

I morgon ska jag rida med Calill igen och sen ska jag gå långpromenad med Caesar. Och sen måste jag städa för på torsdag kommer Sara! Det var länge sen nu! Alltså sen Sara var här xD Hon ska föjla med och rida för jag har Tracy och Sonette till på tisdag :) Men jag tror jag bara kan rida torsdag, fredag, måndag, tisdag. I helgen åker vi förmodligen till farmor.

Nu ska jag slänga på mig ridkläderna igen så ska jag åka bort till tritla :)

Puss♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback