Torsdag

18:29:53 2011-07-07
I morse ringde klockan vid åtta. Vilket inte var vad jag ville! Men jag släpade mig upp ur sängen och började göra mig i ordning för jobbet. I dag jobbade jag 11-15. Så passet bara for förbi och vips så var det dags att sluta! I morgon bli det andra bullar då jag ska jobba 11-20. Men jag får ju pengar för det ;) När pappa hade hämtat mig så åkte vi mot örebro för att byta ett par byxor som jag fick av pappa. När vi hade gjort det åkte vi hemmåt.

Det har varit min dag väldigt snabbt och kort ;)

När det börjar svalna av sen ska jag åka bort till elhjulspåret och försöka mig på att springa! Sen när ja gkommer hem ska jag hoppa in i duschen och sen rakt ner i sängen! För i morgon ska jag upp samma tid. -.- Så då får ja glägga mig tidigare xD

Nej nu ska jag kolla på film, innan jag ska mörda mig själv i spåret ;)

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback