Trött

22:15:53 2011-07-01
Nu är jag hemma efter ännu en jobb dag. En lång sådan! Jag började vid tolv och slutade för ungefär en timme sen. Så man kan ju tänka sig hur trött jag är nu! Det har varit enormt mycket folk! Det kom en busslast med fotbollsspelare och sen har det varit kö enda ut till dörren fram till klockan fem innan det började lugna sig. I morgon ska jag jobba tolv till nio och sen en söndag 16-20! Så jag ser fram emot söndagen så timmarna bara kommer flyga fram! Men jag tycket att de andra som jobbar är så himla bra så det känns bra att jobba med dom! VIlket gör det hela mycket lättare :)

Jag får se om jag kommer hinna blogga något i morgon vilket jag tvivlar på så jag tänkte gå igenom hur nästa vecka kommer se ut!



Nu har jag varit så ambitiös att jag har gjort mitt schema i paint ;)

Sen blir det förmodligen ändringar som det brukar bli men just nu kommer nästa vecka se ut såhär :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag gå och lägga mig.

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback