Bra start

12:35:40 2011-06-11
Det blev en väldigt bra start på lovet... Superont i magen och förkyld som jag vet inte vad! Men trots det sitter jag nu och väntar på att Saras familj ska komma utan henne. Hon ska nämligen jobba! Men vi har sagt att vi får träffas någon annan dag då båda kan :)

När jag har väntat har jag gjort i ordning jordgubbar, gjort sallad och städat. När jag gjorde sallad lyckades jag få äppelcidervinäger i ögat -.- Så nu är hela mitt öga rött! Hoppas det lägger sig snart för det svider som eld även fast jag har sköljt det med vatten! När dom kommer ska vi förmodligen äta så får vi se vad som händer sen. Eftersom Sara inte är med så kan jag passa på att ta det lite lungt eftersom jag fick så ont i magen!

Nästa vecka kommer bestå av häst! Jag ska rida både Tracy och Sonette för Calill hinner inte. Jag ska nog inte rida varje dag men ajg ska förmodligen hjälpa Johanna med Tritla också så det blir nog varje dag fast på olika hästar. På tisdag sak Lotta med till stallet och rida Sonette! Så ska jag få kolla på Lottas lilla valp också! Det blir nog jätte kul! Jag kan ju inte så mycket vägar där ute än så jag ska rida med Calill någon dag också. Så att jag inte kommer bort helt i skogen!

I morgon ska jag till Örebro och fixa min mobil som vägrar skicka iväg sms... Jag får låna mammas så länge som tur är :)

Nu sak jag hjälpa mamma och pappa så att vi blir klara med maten :)

Puss♥

Det är samma bild som jag laddade upp igår men jag har redigerat den här vilket jag tycker blev lite finare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback