En dag kvar!

18:40:58 2011-06-09
I morse försov jag mig och fick stressa som fan till bussen. Men jag hann som tur var! När vi kom till skolan så bytte vi om till showkläderna och sen sjöng vi upp. Sen var det dags att gå in i omklädningsrummen och vara tysta för då började det komma in folk. På första konserten var det fullt så det satt folk på läktaren till och med! På andra var det fullt också! Det var itne så mycket drag men i morgon kommer det gå vilt till ;) Så i morgon är den sista och sen är det SOMMARLOV!! Det ska lbi så himla skönt!

När jag kom hem vid halv ett ungefär så åkte jag ner på stan och hämtade min bikini som jag hade beställt. Det var jätte söt! Det kommer ett kort på den längre ner :) Sen köpte jag med Sallad till mig och mamma. När vi hade ätit så gick jag på långpromenad med Caesar. Det var riktigt varmt kan jag säga! Så när jag kom hem hävde jag i mig vatten!

Nu ska jag gå ner och duscha så att mitt hår hinner torka lite i alla fall ;)

Puss♥

Lite suddig bild men som vanligt är den tagen med webbkamerna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback