En Qp tack

19:31:42 2011-06-23

I morse ringde klockan vid nio. Så det var bara att resa på sig och börja göra sig i ordning. Nar ajg var klar satte sig jag, pappa och mamam i bilen för att åka mot Örebro. I dag var det nämligen urnsättning... Det var bara jag, pappa, mamma, farbror och faster. Men vi skulle bara sänka ner farfar i jorden. Som min farbror sa: Nu är han onda kropp borta... Han led ju så enormt sista tiden så nu finns inte kroppen och smärtan kvar längre. Bara minnet av en underbar farfar!

Sen när vi var klara åkte vi och åt innan jag skulle till jobbet. Det blev sallad ;) När vi hade ätit klart var det dags att åka och släppa av mig i brändåsen. Jag var supernervös! Det var ju första dagen jag skulle vara utan haldledare!

När jag började jobba kom det massor med folk! Oh så har det hållit på under hela mitt arbetspass! Men det var bra att öva :) Dagen gick faktiskt rikigt bra med tanke på att det var första själv :) Så jag är nöjd :)

När jag kom hem så skulle jag åka ner och tanka så ajg sätter mig på moppen och åker iväg. Helt plötsligt så säger jag: En Quarter pounder cheese tack xD Helt utan att jag har tänkt på det! Se det framkallade en skratt atack! xD

Nej nu ska jag göra något annat ;)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback