Film

19:02:18 2011-06-14
Nu ska ajg sätta mig och kolla på film och sen ska jag nog försöka gå och lägga mig! Jag är super trött men när det inte är skola så klarar jag int av att lägga mig tidigt! VIlket kan vara lite jobbiht när man är trött! Jag fr itne sova så länge i morgon heller. Johan går ut åttan i morgon och då ska jag ta kort på honom innan han åker eftersom det inte är någon annan hemma. Eller mamma är hemma fast hon har migrän så hon är inte så jätte pigg på att gå upp tidigt!

I morgon ska jag också gå långpromenad med Caesar som vanligt och sen vid tre ungefär ska jag åka och hämta Lotta för en ridtur på pollarna! Det ska bli riktigt kul med sällskap! :) Hoppas bara hästarna visar sin goda sida ;) Jag börjar få reält ont i mitt ena knä igen så det blir nog inte så mycket fötter i stigbyglarna! Jag har inte vågat mig på att rida barbacka på Tracy än. Hon är ju så hög! men hon är så snäll så någon gång kanske :) Det är skönast för mina knän om dom slipper vara i "stigbygelsvinkeln" eller vad man ska kalla det xD

Nu ska jag kolla på filmen :)

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback