första dagen

19:54:59 2011-06-20
I dag var första dagen på jobbet. Men innan jag börjar berätta om det så ska jag dra lite om min dag.

När jag vaknade gjorde jag mig i ordning och tog på mig skor och Caesar koppel. Vi började gå mot gårdsjön, för jag hade bestämt att vi skulle gå en ganska lång runda. När vi hade kommit till asfaltsvägen (ca halva) så var båda helt slut! Solen bara stekte vilket inte gjorde det bättre! När vi kom till lantmännen så gick vi in och köpte ett grisöra åt Caesar och sen fortsatte vi gå. När vi hade kommit till badstranden eller vad man nu ska kalla det så fick Caesar hoppa i och bada. Vilket jag gärna hade gjort också för det var jummet i vattnet!



När han hade badat klart så fortsatte vi och gick hemmåt.



När vi kom hem så hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning för att åka. Jag får inte ha halsband på mig när jag jobbar. Vilket köndes väldigt konstigt att ta av! Jag har inte tagit av mig det sen ajg fick det när jag fyllde förra året! Det är en jätte suddig bild men ni får stå ut med det!



 Det var strömm avbrott så vi kunde inte göra någon mat så mamma och jag åkte till Hallsberg och åt på god smak innan jobbet. Vi tog varsinn sallad och till efterätt en kaka ;)



När vi hade ätit klart åkte vi till pappas jobb ovh hämtade honom eftersom han skulle skjutsa mig till jobbet. När vi hade lämnat av mamma så körde han mot brändåsen.

Så i dag har jag fått lära mig om hur man gör vid fritösen och hur man gör med pommes fritesen :) Det gick riktigt bra :) I morgon ska jag stå i kassan och lära mig om det :)

Såhär ser jag ut på jobbet! :) Det känns jätte konstigt att ha keps men det får man vänja sig vid :)




Nu ska jag gå ner och äta så ska jag träna sen :)

Puss♥

Big tnks for interesting and useful site!

2012-01-04 // 11:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback