Första showen

21:05:22 2011-06-08
Nu ska jag alldeles strax hoppa ner i sängen efter en helt utmattande dag! Vi hade första studentshowen för allmänheten i dag vilket jag tycker funkade bra! I morgon får man tagga till inför alla ettor och tvåor eftersom det inte brukar va så mycket drag där! Men desto mer vi taggar och har kul så kanske dom i publiken också blir
glada :)

Igår var jag på introduktion på Mcdonalds. Jag ska börja jobba den tjugonde med pomesfrites utbildning ;) Det är sånt man ska lära sig innan man jobbar ordentlig så att man inte ska göra fel eller göra sig illa! Sen den 26 ska jag på kassa utbildning och sen tror jag ja får börja jobba :) Jag sak jobba i åtta veckor och sen får jag förlänga om jag tycker att det känns bra och om dom där tycker att jag jobbar bra :) Vilket jag hoppas på för betalningen är inte helt fel ;) Alla som jobbade där igår var jätte trevliga så jag tror jag kommer trivas väldigt bra :)

Nu ska jag sova och ladda om till i morgon då mans ak på med leendet och sjunga för fulla muggar!

Puss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback