Fullt upp!

15:05:28 2011-06-02

Nu har jag precis kommit hen efter att ha varit hos Calill och ridit. Först så fick jag och lilla Freddie borsta och göra i ordning Sonette. När vi var klara så red jag runt en stund i paddocken på henne i alla gångarter så att hon inte skulle vara så pigg när Freddie skulle rida sen eftersom hon bara var 7 år. Hon hade inte ridit så länge men jag tycker att hon var jätte duktig! När jag hade ridit så hjälpte Freddies mamma henne när hon skulle rida så gick jag och hämtade tracy och gjorde i ordning henne för en ridtur i skogen med Freddies mamma. Det blev en riktigt härlig ridtur! Väldigt trevligt! När vi kom tillbaka sen så släppte vi ut hästarna i hagen efter att ha svmpat av dom lite. Sen gjorde jag i ordning mat i boxarna till båda hästarna innan det var dags att hoppa in i Calills bil så körde hon hem mig. Jag ska dit på söndag och måndag också och hjälpa Freddie med Sonette också. Kul att hjälpa till! Freddies mamma pratade om att jag gärna får sitta barnvakt och hjälpa till om det behövs någon gång! Sen Sa Calill att jag gärna får hjälpa till om dom ska åka bort någon helg med hästarna. Vilket är kul att jag får göra :)

I morgon så ska jag och Mysan på shopping runda i Örebro. Efter det ska vi hem till henne och rida! Jag ska också rida! :) Sen så ska vi ha lite filmkväll så får mamma eller pappa hämta mig sen :) Ska bli väldigt kul att bara vara vi två :) Det var faktiskt ganska länge sen :O

Nu har ju mitt schema eller vad man ska kalla det ändrats så jag tänker dra det igen bara så att jag ska komma ihåg allt sen! xD

FREDAG: Öredro med Mysan. Rida.
LÖRDAG: vara med Ludvig.
SÖNDAG: Hjälpra freddie med Sonette så jag antar att jag ska rida lite då också.
MÅNDAG: Samma som dagen innan.

Det är mycket ridning den här veckan! Fast på ganska många olika hästar! Men det är bara kul :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag ta mig något att äta för jag känner att jag börjar bli lite smått hungrig!

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback