God morgon

09:50:41 2011-06-27

Jag vaknade för ungefär 40 minuter sen. Och har väntat sen dess på att Sara ska vakna. Hon var vaken ett litet tag men jag tror att hon lyckades somna om igen xD Så det är bara att vänta på att hon ska vakna ;) Eftersom jag inte hade någon lust att bara ligga i min säng och vänta så hämtade jag datorn och satte mig med den i knät.

I dag ska vi gå med Caesar och rida hästarna. Det blir nog dressyr med hästarna så om vi har tur så kommer det kanske lite kort senare i kväll :)

Veckans schema kommer se ut ungefär såhär:

Måndag: Rida Tracy. Gå med Caesar.
Tisdag: Göra mat. Jobba 15.30-20
Onsdag: Rida Tritla. Gå med Caesar.
Torsdag: Göra mat. Jobba 16-20
Fredag: Rida Tritla. Gå med Caesar.
Lördag: Göra absolut inget alls.
Söndag: Jobba 16-20.

Sen var veckan slut. Det är ganska många saker som är lika men det är sånt man får ta ;) Johan och jag ska turas om med Caesar så att jag ska hinna med en buss 20 i två. Så då får jag göra maten. OCh när jag går med Caesar så ska Johan göra maten. Så hjälps vi åt :)

Nej nu ska jag försöka hitta på något att göra tills Sara vaknar.

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback