Hemma

17:44:26 2011-06-03
Nu har Mysan och jag precis kommit hem till henne efter en dag i öredro med massa shopping. jag hittade faktiskt lite och endel saker som jag ska köpa nästa gång när jag har mer pengar med mig ;)
Jag hittade i alla fall två t skirtar, tre par trosor, ett linne, och en present till Mysan som fyller år på sändag! När jag är i örebro nästa gång ska jag köpa tights, mjukisbyxor och en mjukiströja! Mina mjukisbyxor är ganska slitna så jag behöver ett nytt par! När vi hade gått runt i massa affärer så var man helt slut i både fötterna och huvudet! Så jag kommer sova gott i natt! Det är ju så himla varmt också så man orkar knappt tänka! jag har till och med gått i klänning i dag! Vilket inte händer så där jätte ofta!
Nu tror jag vi ska kolla på en film och bara ta det lugnt tills det blir så pass svalt så att man kan rida. Man har varken lust eller ork när det är såhär varmt! Inte hästarna heller! Så det blir ridning i kväll! Sen ska jag åka hem och sova riktigt ordentligt!
Nu ska vi kolla på film!
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback