Hungrig som bara denn!

20:28:53 2011-06-26
I morse ringde klockan vid nio. Så jag gick upp och gjorde mig i ordning för den tuffaste dagen på hela året för Mcdonalds. Men jag klarade också den här dagen! Så nu känns det som att jag har lite mer kolla på saker så i fortsättningen ska det nog gå bra att jobba :)

När jag hade jobbat klart så gick jag ut till parkeringen och mötte Sara A som skulle följa med mig hem. Så hon bytte bil och sen åkte vi hemmåt.


När vi kom hem åt jag lite, Sara hade redan ätit, och sen bytte vi om för att åka till stallet. När vi kom fram fixade vi allt i stallet så att det bara var att ta in hästarna sen. Och sen hämtade vi hästarna i hagen. Vi gjorde i ordning dom och sen satt vi upp och red iväg. Vi provade lite nya vägar men hittade ingen som var speciellt bra. Ingen ledde någonstans! Men dom var väldigt fina! Så någon dag ska jag leta lite till och kanske hitta någon väg :) Tracy var riktigt duktig! När vi skulle trava av hästarna jobbade jag Tracy lite och hon sökte sig neråt jätte fint! Sen var vi tvungna att galoppera ikatt Sonette och Sara och då höll hon kvar sin form! Gud vad hon var duktig! Så i morgon blir det dressyr ;) Sara ska med i morgon också så även Sonette ska få sig ett dressyr pass :)

När vi var klara i stallet hoppade vi på moppen och åkte hemmåt. Och nu sitter vi och väntar hungríga båda två på att det ska bli mat!

Nu är Sara klar i duschen så nu ska vi ta fram en säng så att hon slipper sova på golvet ;)

Puss♥

Det här är Sara och hennes häst Ira :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback