Inlägg för mig

18:24:34 2011-06-11
Det här inlägget kommer jag gå igenom alla hästar jag har ridit. Dels för att jag inte har något att göra och dels för att jag saknar en av dom otroligt mycket! Det blir alltså väldigt mycket bilder!

Sabina. En nordsvensk som jag red i två månader innan jag började rida Willow♥




Filur. Också en nordsvensk. Honom red jag i ett halvår tror jag, innan ägaren skulle sälja honom.




Amira. Jag har ingen aning om vilken ras hon är. Henne red jag en vecka på ett ridläger men det kändes som att vi hade känt varandra superlänge!




Sorbonne. Ett halvblod som jag red i ett år.




Apakullas Willow♥ Ett connemara/fullblods sto som jag red i nästan tre år. Hon lärde mig otroligt mycket! Hon var och kommer altid vara den bästa som finns! Som ni kanske förstår så kommer det bli ganska många bilder här! ♥




























Sen har vi lilla Tracy.♥ Hon är ett halvblods sto som jag rider några gånger i veckan nu när hennes ägare behöver hjälp.














Det var några avde hästar jag har ridit. Det finns många fler! Speciellt om man ska räkna med alla man har ridit en gång bara. Det kan bli ganska jobbigt att kolla på! xD Sen har jag inte bilder på alla heller ;) 

Riktigt bra gjort om ni orkade kolla igenom! xD

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback