Jobb jobb och jobb

20:10:12 2011-06-29
I morgon ska jag jobba från 12 till 20! Fredag 12- 21! Och samma på lördag! Sen på söndag blir det en kort dag med bara fyra timmar ;) Aja jag ska inte klaga, jag får ju in massor med pengar för det! Men jag kommer vara skapligt trött på Måndag! Nästa vecka kommer jag förmodligen jobba tisdag, fredag lördag och söndag. Fast då är det nog fyra timmars pass! Men när chefen ringer och frågar om jag kan jobba extra för att de som jag jobbar med tycker jag är duktig så kan man ju inte tacka nej ;) Och som sagt så kommer jag ju inte vara fattig ;)

Så i morgon kommer jag åka med 10.50 bussen till Hallsberg och sen skjutsar pappa mig till jobbet.

Nu ska mamma och jag åka och handla så att jag kan få med mig mat så att jag slippar vara hungrig i åtta timmar ;)

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback