Jobb

20:14:11 2011-06-22
Jag fick precis sms av Matilda (från mcdonalds) som frågade om jag ville jobba nästa tisdag. Vilket jag såklart vill :) Så på tisdag blir det 15.30 till 20.00 som gäller ;) Då får jag förmodligen åka buss till Hallsberg och sen skjutsar pappa mig dit.

Jag ska också ha hand om Tracy och Sonette nu i helgen och måndag, tisdag. Så på lördag får jag åka innan jobbet och på söndag efter ;) Sen på måndag ska jag inte jobba så då kan jag åka lite när jag känner för det och sen på tisdag får ajg stressa som bara denn för att hinna med en buss 20 i två ;) Men jag får förmodligen med mig Sara A ut till stallet några dagar så då slipper jag stressa för att hinna med båda :)

Men det blir nog bra :) Sen ska jag jobba på torsdagen nästa vecka också och sen är jag förmodligen ledig i en vecka :) Fast då kommer jag inte ha något alls att göra i stället xD

Nu ska jag sätta igång en film innan jag ska hoppa in i duschen och gå och lägga mig :)

Puss♥

» Mysan

Jag är ju hemma när du är ledig så tro inte att du kommer behöva vara rastlös :O<33

2011-06-22 // 21:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback