LEDIG!

22:36:28 2011-06-01
Nu är det äntligen lång helg efter några slitiga dagar! Vi har hållit på att öva för fullt! Men resultatet tror jag kommer bli ganska snyggt! Så ajg tycker att de flesta ska komma och kolla på onsdag klockan sex i ishallen i Hallsberg! Inträdet kostar 50 kronor och betalas på plats! :) Så på onsdag är alltså våran första konsert. sen har vi massor av konserter för skolan och spnt på torsdag fredag och sen är det dags för ett efterlängtat sommarlov! Jag känner mig faktiskt riktigt taggad inför konserterna! Alla som sjunger är så himla bra! Nu ska jag inte favorisera men de på som sjunger sista låten så sista medleyt är för jäkla bra asså! Det finns väldigt många som är bra kan jag lova!

I dag har jag då som sagt varit i skolan. Sen när jag kom hem så bytte jag om för en idtur i skogen på Tritla. Jag hade tänkt rida barbacka för att skona mina knän mer smärta än dom redan får utstå under peretitions dagarna. Så jag hoppade upp utan problem på en väldigt pigg islänning! Sen tänkte jag att vi kan ju prova lite trav och galopp och om jag ramlar av så gör jag det. Så vi började trava. Vilket funkade bra första gången. Andra gången tänkte jag att vi kan ju ta lite galopp. Så vi fattar galopp och pigg hästen går knappt att få stopp på! Hon är ganska stark som det är och sen sitter man barbacka och hon var skitpigg. Men eftersom jag är ganska envis när det gäller ridningen så fick jag stopp på henne och som veläning fick hon mycket klapp på halsen och mycket prat med bra i sig! Jag klarade hela ridturen utan att ramla av! Det var super mysigt att rida barbacka igen! Det är det bästa som finns asså!

I morgon ska jag rida Tracy hemma hos Calill eftersom hon flyttade hem i går. Det kanske jag skrev igår.
Men just nu så ska ajg nog faktiskt gå och lägga mig! Jag är så himla trött så jag skulle verkligen behöva sova!

Godnatt! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback