Onsdag

11:29:06 2011-06-22
I morse vaknade jag vid sex av att det var för ljust på mitt rum. Sen kunde jag inte andas men det var en annan sak ;) Jag lyckades somna om och sov till tio. När jag vaknade gick jag upp och gjorde mig i ordning och sen gick jag en sväng med Caesar. Jag orkar inte så länge eftersom jag inte mår så jätte bra just nu. Men det tar vi igen sen när jag är frisk ;)

Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt så att jag kanske kan bli frisk någon gång! Sen är det ganska bra att ta det lugnt så att jag kan åka till jobbet på torsdag. Då kommer jag vara skit nervös! Första dagen utan någon handledare. Men det ska nog gå bra :) Det finns ju som sagt många som kan hjälpa till om det är något och sen har alla som jobbar där varit med om precis samma sak som jag. Så det känns bra :) Och alla är supersnälla! Så jag tror att jag kommer trivas bra!

Nu ska jag göra absolut inget alls ;)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback