Onsdag

10:10:55 2011-06-29
I morse vaknade jag av att jag blödde näsblod... Inte ett så jätte mysigt uppvaknande.-.- Så det var bara att gå upp. När jag hade gått upp fastnade jag i soffan. Det kommer förmodligen bli en väldigt lugn dag! Jag ska bara gå en liten promenad med Caesar först och sen ska jag ta det lungt innan jag ska åka till tritla i kväll och rida henne. Fast det blir nog senare eftersom det är så himla varmt! Ingen av oss kommer orka om vi skulle rida nu! Det blir nog en lugn tur i skogen. Vi kanske ska rida bort till gårdsjön och doppa fötterna lite ;) Aja vi får se :)

Nu ska jag i alla fall gå upp och göra mig lite i ordning och sen ska jag gå ut ochc hänga tvätten.

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback