Örebro

18:44:13 2011-06-12
Idag har jag varit i Örebro hela dagen. Jag hittade faktiskt lite saker! Jag hade tagit kort på det för att lägga upp här men såklart när jag skulle lägga in bilderna i datorn så försvann dom -.- I alla fall, jag köpte tre linnen. Ett ljusrosa, ett lite mörkare rosa och ett med blommor. En svart lite högre kjol med dragkedja i ryggen. svarta mjukisbyxor. Aprikos mjukiströja. Fotlänk med hjärtan på i silver såklart. Och en almencka. Sen tror jag inte det var något mer :) Jag var också inne på elgiganten med min mobil så nu ska jag försöka fixa den som dom sa annars så ska dom skicka in den på lagning. Han som stod i kassan var det inte helt fel på ;) Jag tror att han var från Askersund eftersom han sa att jag var från Askersund fast jag varken hade visat id eller kvittot ;)

I morgon ska jag rida tre (!) hästar. Tritla, Tracy och Sonette. Jag har ju tid nu så det går ju bra :) Jag sak också ta hand om Caesar. Så min dag kommer se ut såhär: Gå kort sväng med Caesar. Rida Tritla. Hem. Släppa ut Caesar i trädgården. Äta. Tanka moppen. Rida Tracy. Rida Sonette. Mocka. Fixa mat till Tracy och Sonette så att det bara är för Fredrik ( Calills man ) att släppa in dom sen. Åka hem. Gå långoromenad med Caesar. duscha. Sen kommer jag vara slut! Så det blir ju mycket motition i morgon! Men det är ju bra :)

Nu ska jag sätta igång med mobilen :)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback