På verandan

17:20:20 2011-06-18

I morse vaknade jag vid halv tio och gick upp och åt frukost. När jag hade gjort mig i ordning satte jag mig och kollade på film. När mamma hade kommit hemfrpn jobbet åkte vi bort till stallet så att jag skulle få mocka och fixa mat åt hästarna eftersom det var min dag att rida i dag. Men jag har fortfarande feber så jag fick hoppa över ridningen. Men jag fixade i alla fall det som skulle fixas i stallet innan mamma och jag åkte hemmåt igen.

När vi kom hem gick jag ut och la mig i solen och solade. Jag låg nog i solen i en och en halv timme innan det blev för varmt så jag var tvungen att gå in! Men nu har jag satt mig på vernadan i min klänning och bara njuter av att ha sommarlov! Fast jag måste erkänna att det börjar bli kallt! xD Så jag ska nog snart gå in.

I morgon är det min sista lediga dag innan jag ska börja jobba. Jag har inte så jätte långa arbetsdagar så det gör inget ;) På måndag jobbar jag 16-19. Det är inte så långt första dagen eftersom jag ska lära mig pommes frites maskinen först :) Sen på tisdag ska jag jobba 17-21, så då är det lite längre men det är ändå bra tider tyckt jag :)

Nu ska jag göra något vettigt!

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback