Så det gör ont

22:53:44 2011-06-24
Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar dig! Jag skulle nog kunna göra vad som helst för att få träffa dig igen.
Så fort jag ser en bild som liknar sig gör det ont i mitt hjärta, men ännu ondare när jag ser att det inte är du...
Jag vet att jag gjorde det för att jag inte hann med dig men jag saknar dig ändå så mycket! Du var halva mig och den delen är nu borta... 
Jag vet att valet var mitt men jag kan inte sluta sakna dig.
Jag försöker komma ihåg dig men inte så att det gör ont att tänka på hur mycket jag saknar dig! Och hur mycket jag skulle göra för att få träffa dig igen. Jag vet inte vart du är eller hur du har det men jag vet att alla tårar och all smärta kommer någon gång göra så att jag får träffa min andra halva igen...







  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback