Skit -.-

10:44:21 2011-06-17
När jag vaknade i morse (kl 10) så kunde jag inte andas. Jag är så jäkla förkyld! Så i dag ska jag barata det lugnt och inte göra något alls! Jag får ju inte bli sjuk nu när jag börjar jobba! Så jag hoppas att jag blir bättre snart :)

Så idag blir det massor med film, film och åter film! Det passar ju bra till väsret också. Det bara vräker ner regn! Jag skulle ha skjutsat Johan i morse men det blev inget jobb för honom i dag eftersom dom är ute och krälar på en åker vilket inte är så kul när det spöregnar! xD

Nu ska jag sätta på en film och nysa ner mig i en filt ;)

Puss♥


» Mysan

Vilka klenisar! Vi kolplockare plockar tills vi kan vrida ur underkläderna! ;o<33

2011-06-17 // 11:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback