SOMMARLOV!

18:03:19 2011-06-10

I morse gick jag upp som vanligt för sista dagen i ettan! Dagen började med en studentshow för studenterna. Det var mycket mer drag i dag så det gjorde det hela mycket roligare! Jag känner att jag inte kommer kunna sjunga ordentlig på ett tag nu! Rösten är ganska sliten kan jag säga! xD
När vi var klara med den showen så började vi plocka ner scenen innan det var dags att springa bort och sjunga när studenterna klev ut på trappan. Vilket inte kändes helt nödvändigt eftersom det inte var någon som lyssnade! Jag längtar som tusan tills det är min tur nu! Men det är bara två år kvar! Det känns som att man nyss räknade det till "bara" 10 år tills man fyller 18. Vilket jag gör om mindre än ett år! Helt sjukt! Det finns vänner m.m som har försvunnit ur ens liv. Man har fått nya vänner och man har vuxit något enormt som person genom det som man har fått hantera. Endel saker kommer mna ha med sig hela livet och endel saker kommer mna glömma bort om några år. Men vännerna man har nu kommer man förmodligen ha kvar hela livet!

I alla fall... När vi hade sjungit klart så samlades vi i nalen för att sen få gå på sommarlov! I hela tio veckor kommer vi ha sommarlov! Så himla skönt! Jag ska jobba åtta av de veckorna men det är inte allt för jobbiga arbetstider så det ska nog vara lugnt ;)

Nu ska jag bara njuta av sommarlovet och göra absolut inget alls!

Puss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback