Svart himmel

10:23:29 2011-06-24
Jag vaknade för ungefär en halvtimme sen och kände att det var dags att gå upp. Jag såg att jag hade fått ett sms fran Matilda fem minuter innan jag vaknade vilket var konstigt för ajg borde ha vaknat av min mobil som durrar som jag vet inte vad xD I alla fall hon ska lägga in fler tider åt mig så att allt blir som det ska så det lär bli ett sommarlov utam lov ;) Men jag jobbar ju inte så länge så det känns ändå som lov :) Jag ska försöka få en vecka ledigt så att mamma och pappa slipper skjutsa mig så himla mycket! Det är en bil i veckan som dom åker nu!

I dag ska jag träna och fixa lite på mitt rum. Sen ska jag göra absolut inget alls! Bara njuta av att vara ledig en dag! Nejdå jag får ju endel pengar så det gör inget alls att jag kommer jobba så pass mycket ;)

Nu ska jag gå och äta frukost.

Puss♥


» Mysan

Det är ju inga långa pass så det är ju inte så himla mycket, varför tar du inte moppen? ;)<33

2011-06-24 // 12:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback