tidigt

15:30:47 2011-06-16
I morse gick jag upp vid sex för att skjutsa Johan till hans sommarjobb. När jag hade skjutsat honom åkte jag hem och la mig och somnade om igen och vaknade vid 10. När jag hade gjort mig i ordning vqar det bara att åka och hämta Johan igen för då var han klar för dagen. När vi kom hem började jag med maten. När vi hade ätit klart så tog jag på Caesar koppel och halsband och gick mot stan. Vi gick ner till hamnen och köpte glass. Caesar var väldigt tacksam! ;) Han älskar mjukglass! Det var nog ingen runt glasskiosken som inte kollade på honom xD När vi väl hade släpat oss hem i värmen så satte jag mig i soffan och kommer förmodligen sitta kvar här ett tag xD

Nu sak jag fortsätta kolla på Gossip girl.

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback