Tisdag

12:36:29 2011-06-21
I dag vaknade jag av att jag itne kunde andas så det var lika bra att gå upp. Jag är superförkyld -.-

När jag hade ätit frukost så duschade jag Caesar så att han blev ren och fin. Vi hade lite problem med att hålla sams. För Han ville vara utanför duschen och jag ville att han skulle vara i duschen. Men jag vann och fick hela honom shamponerad ;) Näe jag hade torkat honom lite tog jag hårblåsen och torkade resten av honom så att det inte skulle ta flera timmar. Han har ju så mycket päls! Det gick faktiskt rikitgt bra att blåsa på honom. Han brukar vara rädd för den..

Nu väntar jag på att klockan ska bli så pass mycket så att jag kan börja göra mig i ordning för jobbet. Jag ska åka med mamma i dag igen men jag får vänta destå längre vid pappa för ajg börjar inte förrän klockan fem i dag. Men det är sånt man får leva med ;)

I dag ska jag lära mig att stå i kassan. Det ska bli riktigt kul! Eftersom jag mest kommer stå i kassan sen så måste man ju lära sig lite grundläggande och det var därför vi gick igenom pommesen igår.

Nu ska jag gå ner ;)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback