Träna

17:27:03 2011-06-19

I morse vaknade jag vid tio. Jag gick upp och gjorde mig i ordning. När jag var klar kom min faster på fika innan mamma, pappa och Maggan (faster) skulle åka och hämta farfars gravsten. Maggan har nu fått mina jobbtider så att hon kan komma och äta när jag jobbar ;)

I alla fall, nästan hela dagen har spenderats framför datorn. Jag har faktiskt hunnit med att dammsuga, damma, byta sängkläder, gått med Caesar och städat lite på mitt rum. Så snart sks jag sätta igång tränings dvdn för nu jäklar! Jag kan inte slappa hela tiden utan nu är det hårträning som gäller! Jag ahr satt upp som mål att när vi åker utomlands så ska jag vara i bättre form! Då uppepå allt kanske jag kan ha turen att bli lite brun också! ;) Om man har tur!

Jag bestämde mig igår för att köpa iphonen i alla fall. Jag känner att jag är i större behov av en ny mobil eftersom min är som den är! Men jag ska köpa en efter att vi har varit utomlands för då har jag lite fickpengar till rean också :) Eftersom lila är min favoritfärg så vill jag köpa ett lila skal! Den ska ju inte gå sönder på en gång :O




Väldigt snygga!

Nu ska jag sätta igång tränings dvdn och träna lite :)

Puss♥


» Mysan

Man måste inte vara i form för att få färg ;o Jag , som du vet, är allt annat än i form men jag har fått rätt bra med färg idag ;)<33

2011-06-20 // 17:52:09
» Mysan

Man behöver inte vara i form för att få färg ;o Jag ,som du vet, är i allt annat än i form men jag har fått rätt bra med färg idag ;)<33

2011-06-20 // 17:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback