trött!

15:37:18 2011-06-14
I går blev dagen som jag beskrev den. När jag hade ridit klart alla tre och åkt hem så gick jag långpromenad med Caesar och swen åkte jag och mamma och handlade. När vi hade ätit sen så körde jag mot Örero för att hämta pappa som hade varit på fotboll. När vi kom fram var det massor av folk överallt! Men jag karade det utan att köra på någon ;) Jag är riktigt nöjd med gårdagens körning! Sen körde jag hen pappas kompisar som bodde i Hallsberg. Det var lite annorlunda att köra folk man inte kände men det gick bra ändå!

I morse gick jag upp vid åtta och körde Johan till ip för brännbollsdagen. När jag hade kommit hem igen så gick jag och la mig och vaknade inte föränn halv elva. Då gick jag ut och gick med Caesar. Det regnade så vi gick inte så jätte långt eftersom jag är riktigt förkyld nu! Det fortsatte regna så jag och Lotta ska rida i morgon i stället. Då får vi hoppas på att det blir bättre väder :) Jag vil helst inte vara ute när det egnar så att jag inte blir dåligare eftersom jag börjar jobba på måndag! Jag har fått resten av mina tider nu och det ser rikigt bra ut! Jag ommer i alla fall ha en ny mobil när sommaren är slut!

Nu ska jag kolla på film ;)

Puss♥

Jag tycker den här bilden är frän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback