21.17

21:32:14 2011-03-11
Nu har jag precis ätit klart tacos med mamma och pappa :) Vi har nog sutit och pratat i en och en halv timme nu. Johan är hos en kompis så jag är själv med dom i kväll :)
Ludvig kom en stund förut :) Det blev som vanligt mycket prat :) Det blir allt för sällan (stavas?) vi ses!
Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och inte göra något alls. Det är jag ju bra på ;)

I morgon ska jag nog häva mig ut i blåsten och gå en riktig promenad med Caesar :) Skönt att komma ut och få lite motition :) Sen ska jag läsa lite i boken och göra lite nytta här hemma :)

Den 23 ska jag på "rundtur" på vetter rehab :) Så kan jag äntligen börja träna där sen! :) Så ska jag försöka komma i bättre form :) Sen ska jag försöka köra tränings programmet oftare så att jag ser lite redultat från det också. Sen ska jag såklart gå massor med Caesar också.
Han är så härlig just nu och är jätte duktig när vi är ute och går :) Här om dagen när vi var ute och gick sådär långt trimmade jag honom verkligen :) Han gick superfint förbi allt och alla. Till och med alla hundar vi mötte och gick om. Jag letade efter ställen där man kunde möta hundar och saker som man inte brukar möta när man går i skogen. Det märks att jag har gått mer med honom på sistone ör han lyssnar jätte bra och man kan se på honom hur lycklig han är när vi ska gå ut! Riktigt roligt! Min "lilla" plutt♥

Nu ska jag se om jag kan hitta på något att göra innan jag ska krypa ner i min sköna säng :)
Puss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback