Äntligen fredag!

16:38:33 2011-03-25
I dag var sista dagen innan en efterlängtad helg! Så i kväll ska jag bara njuta av att vara ledig i två dagar.

Skolan i dag har varit väldigt rolig. Det var väldigt mycket skratt! Det är alltid roligt ;) Det har varit ganska bra dagar i skolan den här veckan :)
På sista lektionen fick vi fika av Stefan i dag, vilket var väldigt gott såklart ;)

Jag hade tänkt åka och träna i dag men jag orkar faktiskt inte XD Man får inte tänka så men jag är helt död! xD Så jag och Frida får träna på måndag om jag inte hinner i morgon :)

I morgon ska jag till marieberg och handla lite skor och en ny vårjacka. Och sen får vi se vad som mer händer :)
På söndag ska släckten till farmor som fyller 81 på måndag. Så då är vi nog där hela dagen. + att jag får övningsköra mer än bara till Örebro i morgon ;) Får hålla tummarna för att jag får köra hem också ;) Jag brukar inte få göra det för att vi åker hem så sent och då är det kolsvart ute. Vilket är lite smått läsktigt att köra i xD Men sånt måste man lära sig också :)

Nu ska jag kolla på en film och njuta av helgen och att vi INTE HAR NÅGRA LÄXOR ALLS!

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback