Äntligen fredag!

15:08:46 2011-03-04

I dag slutade det med att jag blev själv iallafall. Lotta måde inge bra så hon stannade hemma. Stackaren! Krya på dig! Dagen gick ganska bra iallafall. Jag åt mat med Linn, Edith, Lovisa, Natalie, Emma och Cassandra :) Vi hade bara tre lektioner i dag så dagen gick ganska snabbt också :) Vi fick sluta vid 1 ;) Superskönt! Vi ska ha matte prov på tisdag så jag ska försöka plugga till det så att jag kan något xD Som tur är får vi ha formelblad på provet ;) Annars skulle ajg inte ha kommit ihåg hur man ändrar volum och massa sånt skit xD
När jag kom hem var Swärd här igen och fixade det sista med kaklet :) Så är det bara passbitar och belysning och lite el grejer kvar i köket så är det klart sen ;D Det blir jätte snyggt kan jag lova ;D
Nu ska ajg försöka göra något vettigt som tex plugga matte eller läsa i engelska boken ;)
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback