belive in yourself

19:36:08 2011-03-04
Eftersom jag fortfarande inte har något att göra tänkte jag lägga upp lite trailers på några filmer och jag tycker väldigt mycket om ;)


Raise you're voice - En väldigt bra film som får en att tänka. Man ska vara den man är och ingen annan.. Man ska fortfarande bli och göra det man vill av livet även fast saker kommer i vägen..


Dear John - En väldigt fin berättelse om hur fort allt kan förändras..


The last song - En film om bandet mellan pappa och dotter. Ett band som snabbt kan slitas av men ändå alltid finns kvar för att man ska kunna sy ihop igen..


The notebook - En film om äkta kärlek som håller enda tills man blir gammal och inte kommer ihåg. Många tillbakablickar kan få en att minnas igen. Det kan få sjukdomen att fösas åt sidan så att man kan få minnas de saker som hände då..


A walk to remember - Också en film om kärlek. En väldigt fin film. En film som blir ganska nära om man har mist någon som betyder mycket.. En film man deffentivit gråter till första gången man ser den!


Charlie st cloud - En film om löften och kärlek mellan bröder. Man ska alltid hålla det man har lovat. Det är en film som är ganska sorjlig men ändå en väldigt fin film. Den får mig alltid att gråta..

Oj det blev ganska många och det här är inte ens hälften xD Men det får duga iallafall ;)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback