Disney

20:30:21 2011-03-15
Nu sitter jag här och matar mig med disnay musik ;) Jag älskar verkligen musiken därifrån! Man blir nog aldrig för stor för disney ;)

På lördag sätter jag mig på tåget påväg mot lidköping för att åka till Sara ;D Superkul ska det bli! Det var jätte länge sen vi sågs sist! Så nu är det dags!

I morgon blir det nästan bara musik hela dagen förutom svenska på morgonen och idrott på eftermidagen. Fast vi har teori på idrotten så det är bara att sitta och lyssna ;) Kör, emsamble och inså är musik ämnena vi ska ha i morgon ;) Så dagen är inte så jätte hektisk. Vi har ju bara fem lektioner :)

Nu ska jag gå ochgöra mig i ordning för att sen lägga mig :)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback