Dusch

17:42:01 2011-03-09
Nu ska jag släpa mig ner för trappen och in i duschen :) Skönt :) Jag känner mig jätte hängig :S Hoppas det går över tills i morgon :) Efter att jag har duschat vet jag inte vad ag sak göra men klockan åtta är det dags för Glee ;) Sen ska jag sova :) Superskönt :) Får hoppas att jag inte vaknar en halvtimme innan klockan ska ringa i morgon! Det har jag gjort hela veckan -.-

Vi fick svarne på proverna och det var inte struma (för lite hormoner från en körtel) Det var förmodligen en infektion i den körteln istället. Så vi ska vänta och se. Om sex veckor ska jag ta prover igen och se om den har försvunnit annars ska jag få tabletter så att det blir bättre :) Vi har fortfarande inte fått någon remiss till karlskoga ortopeden -.- Jag var hos läkaren för två veckor sen och då skulle han skicka iväg en lapp är vi hade varit där. Så skulle det gå "snabbt" tills jag fick en remiss. Men jag ser fortfarande ingen remiss -.- Läkaren kan va bra sega ibland -.-

Nu ska jag duscha ;)
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback