En dag kvar!

17:40:00 2011-03-24
Nu är det bara en dag kvar tills det är lördag och man äntligen får sova ut!

Skol dagen började i alla fall med historia där vi gjorde klart de sista oppositionerna. Eller det är en kvar :) Stefan tyckte att vi var förtjänta av fika så det ska vi få i morgon ;) Gott :) OCh som ännu en bonus så får vi sluta när vi är klara. Och efterso det bara var en så kommer det nog gå ganska snabbt :)
Sen var det engelska nationella muntligt. Det gick ganska så bra tycker jag ändå. Sammtalet rullade på ganska bra :)
Sen var det ensamble. Vi börjar å lite klämm på låten nu :) Det är bara att öva så kommer det bli jätte bra sen :) trummorna gick bättre i dag också :)
Sen var det lunch och sen matte och sen var dagen slut. Vid tjugo över två gick vi mot bussen för att åka hem. Så jag var hemma vid kvart över ungefär. Och då var det bara att slänga i sig något att äta och sen gå långpromenad med Caesar. Vi kom hem för en halvtimme sen ungefär.
Det är så himla härligt ute nu! Solen bara värmer!

I morgon ska vi bada på idrotten -.- Vi ska simma 1000 meter. Men eftersom ajg har ont i knäna så skulle jag bara simma några vändor så skriver läraren i att jag har simmat 1000 meter sen ;) Väldigt snällt :)

Nu ska jag sätta igång och öva på de 200 glosor som vi har i engelska tills i morgon (y)
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback