;)

15:53:36 2011-03-05
Nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik. Jag ska nog kolla på en film eller nåt för nu har jag inget att göra igen xD
Jag hittade ett par byxor förut som jag tror jag köpte i 8an som jag fortfarande kan ha ;) Jag var ju skit smal då så jag blev förvånad när jag fortfarande kunde komma i dom ;o Det är ett par som jag verkligen gillar så det var tur att jag kunde komma i dom ;) Annars hade hela dagen varit förstörd för så hade jag sett mig som stor xD Men det behövde jag inte göra nu (y)
Matten ligger fortfarande kvar i min väska men jag ska försöka ta fram den i kväll och jobba lite xD Vilket jag tvivlar på kommer hända men jag måste göra det i morgon iallafall!
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback