19:32:21 2011-03-13

Jag känner att rubrikerna bara blir bättre och bättre (y)

Nu sitter jag i min fotölj igen med datorn i knät. Jag har absolut inget att göra!

I morgon är det i alla fall skola. Känns väldigt lockande att gå upp 20 över 5 -.- Men men. Dagen kommer väl flyta på som vanligt antar jag. Jag kommer förmodligen få reda på matte provet som jag gjorde i tisdags. När vi har slutat tio i två så ska jag gå upp till Angelica och fråga lite om insån. Det var någon grej jag skulle läsa eller något som jag skulle få. Sen ska jag prata med Andreas eller Daniel om en ensamble uppgift som skulle göras. Efter det vet jag inte vad jag ska fördriva tiden med innan jag ska på utvecklings samtal klockan tre. 
Efter det ska jag åka hem. Antingen med buss eller om pappa också ska åka hem för då kan jag åka bil med honom :) Så slipper jag vänta enda till 20 över 4 på att få åka hem -.- Då är jag inte i Askersund förens vid fem och sen ska jag gå hem också  -.- Känns ju roligt att missa en massa tid för andra saker som måste göras. Så jag håller tummarna för åka med pappa planen ;)

Nu har jag hunnit bli super trött. Eller det har jag varit hela dagen. Jag har i alla fall lyckats göra lite nytta i dag.
Jag vaknade vid nio i morse och då kändes det som att jag hade sovit klart. Men så trött som jag har varit hela dagen vet jag inte riktigt om jag ska lita på mig själv när jag vaknar xD Eftersom jag ar varit så himla trätt hela dagen xD Jag får lägga mig i skaplig tid i dag så att jag orkar i morgon :) Det får väl bli som förra veckan ;) Då la jag mig vid halv åtta en dag (y) De ni ;) Jag kände mig ganska så utvilad dagen efter som tur var. Så att jag inte hade varit ännu tröttare vilket hade varit väldigt konstigt! 

Nu ska jag nog lägga mig i min säg och läsa eller något.  Jag brukar ha jätte svårt att somna på söndagar så jag hoppas på att jag kan ha lite tur i dag och somna som en stock ;)
Puss♥


Jag tyckte om den här bilden :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback