Hemma

15:08:49 2011-03-18

I morse gick jag upp kvart i åtta och drog upp persiennerna och vad får maa se!? Det snöar som bara denn! Så jag stressa som bara denn så att jag skulle hinna med en tidigade buss som gick kvart i nio bara föra tt jag skulle hinna i tid till första lektionen. Eftersom det snöade så mycket så skulle förmodligen inte bussen komma i tid till Hallsberg. Så mamma skjutsade mig till bussen. Första lektionen blev sen matte. Efter det hade vi lunch och sen fick vi ett papper och sen var det dags att åka hem ;) Riktigt jobbig dag ;)
Det känns ju jätte kul att just i dag ska jag träffa ganska många från min gamla klass. Just den dagen då jag har mjukisbyxor till skolan -.- Men det är sånt man får ta ;) När jag kom hem nu skulle jag ha tränat men jag orkar inte xD Det får bli en annan dag ;) Istället ska jag packa och fixa naglarna :) Om jag kan komma igång någon gång xD Lite senare sen kommer Mysan och då ska vi tagga vampire diaries maraton ;) Hon ha rinte sett dom senaste och det måste vi ändra på direkt ;)
Nu börjar jag få ont i huvudet så jag ska ta det lite lugnt. Det vill säga skita i huvudvärken och göra det jag ska göra ;)
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback