I köket

16:15:51 2011-03-17
Nu sitter jag i köket efter en avklarad skoldag. I morse hade jag knappt ont i magen alls så jag gjorde mig i ordning och gick mot bussen. Första lektionen var historia. Det släpade sig fram -.- Men efter ett tag var också den lektionen slut och det var dags för ensamble. Vi fick reda på grupperna och så skulle vi välja låt till 80-talet. I två hela lektioner satt vi i min grupp och klurade på vilken låt vi skulle ta. Och när vi hittade en vi ville ha så hade redan en annan grupp tagit den. Så vi har fortfarande inte kommit på vilken låt vi ska ha. Men det ordnar sig ;) Sen var det lunch och matte så var dagen slut ;) Matten förstod jag faktiska den här gången även fast min hjärna är lite seg. Så jag jobbade på som tusan ;)

Så nu sitter jag i köket och ska snat sätta igång med att dammsuga hallen. Det är stora tassavtryck från Caesar som har lekt med MIlly i dag. Så han blev ganska så skitig vilket syns på golvet. Efter det ska jag göra kladdkaka ;) Jag blev skit sugen på det! Caesar kommer snart komma och vilja ha mot också. Igår kom han och stallde sig och stirrade på mig när jag satt och kollade på tv. Då såg jag att klockan var halv fem och då var det dags för mat ;) Han är riktigt tidsinställd min lilla hund ;) Jag kommer nog också få göra maten sen för Johan kommer förmodligen bara sitta vid datorn som vanligt -.- Men ska man få mat så måste man göra den själv ;) amma jobbar och pappa kommer hem sent i kväll så Johan och jag är ensamma hemma i kväll. Och då brukar det bli jag som gör maten.

Nej nu ska jag sätta fart med det som ska göras :)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback