Ledig dag

12:27:35 2011-03-21
I dag är alla på Allé lediga. Superskönt! Så dagen ska spenderas med näsan i böcker och plugga inför prov med mera.
Idag vaknade jag vid nio av att jag fick ett sms- Så det var bara att gå upp. Jag drog på mig kläderna och gick ut med Caesar. Vi gick er till vetrenären så att jag kunde väga honom. Det är lite probem det att ställa honom på våran våg hemma. Han är ju inte så liten xD När vi kom fram tvärnitade Caesar utanför dörren. Han är inte så förtjust i vetrenärer. Men nu skulle vi ju inte in till någon vetrenär så jag släoade nästan in honom och ställde honom på vågen. När vi var klara sa jag hopp och lek och han bara drog mot dörren. Jag slår nästan vad om att det blev djupa fåror i golvet efter honom. Sen när vi kom ut blev han skit glad och viftade nästan sönder svansen. xD Att ett så stort djur kan bli så rädd för ett ställe xD
När vi kom hem sen så var det bara att slänga in honom i duschen. Han såg ut som ett enda lermonster xD

Nu ska jag ta tag i allt som ska göras i dag :)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback